fredag den 14. december 2012

Forberedelse

Lillebror kommer tættere og tættere på sin ankomst så her forberedes.
Med 5 uger til termin er det ved at være hårdt...det hele. Hårdt at lege på gulvet med Laurits, hårdt at sove, hårdt at have overskud osv

Min svigermor har været sød og strikke en kørepose og den er bare så lækker.




Jeg har fået syet en sengehimmel i går.




Og i dag har jeg fået syet snore og tilpasset disse sengesæt fra min egen barndom.




Ja så der sker lidt og samtidig er den kommende storebror kommet i en alder hvor der prøves grænser så det har været en lidt hård uge og ser nu frem til en weekend med besøg i mødregruppe og hos mine forældre :-)



God weekend derude.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Nej for sørensen da, Anja, det er gået hen over hovedet på mig du venter dig igen. Stort tillykke! Fine sager du har lavet

    SvarSlet
  2. Uha føler med dig Anja..... De sidste uger kan bare ikke gå hurtigt nok. Håber de trods alt blir gode. Vi har også sådan en uldpose magen til, det er vidst den fra Drops ??? Dén er bare lækker og rigtig dejlig at putte sin lille bebs i.

    God jul til dig og familien
    Kh Anette.

    SvarSlet
  3. Tak Julie :-)

    Ja Anette nu er det ved at være hårdt at være gravid og vi glæder os til at møde lillebror, men jeg tør ikke tænke at "nu må han godt komme ud" da Laurits jo kom en måned for tidligt så lillebror må gerne lige vente til efter nytår :-)

    Glædelig jul til jer :)

    SvarSlet